eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacjaOnline czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją? › Faktyczne wykorzystanie kanałów elektronicznych na etapie obsługi

Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?

2016-03-31 09:56

N czym polega budowanie przewagi konkurencyjnej w dzisiejszych czasach? Na rynku telekomunikacyjnym jest to przede wszystkim dostosowanie kanałów obsługi do dość wysokich wymagań klienta cyfrowego. Sprawa jest najwyższej wagi - szacuje się, że do 2020 roku ci ostatni stanowić będą aż 2/3 populacji w wieku 18-60 lat. Zrozumienie ich ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Faktyczne wykorzystanie kanałów elektronicznych na etapie obsługi Wykorzystanie zaawansowanych kanałów cyfrowych nie jest adekwatne do preferencji.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: