eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozySektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r. › Słodycze najchętniej reklamowaną kategorią

Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.

2016-02-10 11:13

Dom mediowy Codemedia przedstawił raport dotyczący wydatków reklamowych branży FMCG w IV kwartale 2015 r. Jak się okazuje, w badanym okresie osiągnęły one imponujący poziom ponad 316 mln złotych. W dalszym ciągu na popularności zyskuje reklama kinowa, choć bezsprzecznym liderem pozostaje reklama telewizyjna. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. ruslan_100 - Fotolia.com

Słodycze najchętniej reklamowaną kategorią Najwyższe budżety na promocję w czwartym kwartale 2015 roku przeznaczyli producenci słodyczy, wydając ponad 80 mln złotych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: