eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaMiasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r. › Ekwiwalent reklamowy materiałów na temat miast wojewódzkich opublikowanych w okresie X-XII 2015

Miasta wojewódzkie w mediach w IV kw. 2015 r.

2016-01-22 15:00

W IV kwartale bieżącego roku liderem medialności była Warszawa - donosi najnowsza odsłona cyklicznego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring”. Kolejne pozycje zajęli Kraków i Poznań. Tuż za podium znalazły się Wrocław i Łódź. Wartość ekwiwalentu reklamowego materiałów na temat stolicy wyniosła 3,1 mld złotych. Drugi pod tym ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Ekwiwalent reklamowy materiałów na temat miast wojewódzkich opublikowanych w okresie X-XII 2015 Ekwiwalent reklamowy dla Warszawy sięga 3,1 mld zł. Pod tym względem stolica nie ma sobie równych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: