Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
2015-12-18 00:23
Nieco ponad 108 milionów złotych - tyle, w III kwartale bieżącego roku, wydała na reklamę cała branża finansowa, a więc banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów sfinansowała materiały promocyjne ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe w kategorii ubezpieczenia 2008-2015 Towarzystwa ubezpieczeniowe zainwestowały w działania mediowe w Q3 2015 nieco ponad 18 mln złotych
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością