Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
2015-12-18 00:23
Nieco ponad 108 milionów złotych - tyle, w III kwartale bieżącego roku, wydała na reklamę cała branża finansowa, a więc banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów sfinansowała materiały promocyjne ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki reklamowe sektora ubezpieczeniowego Q3 2015 Sektor ubezpieczeniowy najwięcej wydaje na reklamę ubezpieczeń na życie
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością
-
Samsung Galaxy Z Fold7 - premiera nowego składanego smartfona