eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaMiasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r. › Ekwiwalent reklamowy materiałów na temat miast wojewódzkich opublikowanych w dniach 1.07-30.09.2015

Miasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r.

2015-10-19 12:48

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki najnowszego badania dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W III kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 9,5 mld złotych. Najczęściej pisano o Warszawie, ale w tytułach informacji dominował Kraków. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Ekwiwalent reklamowy materiałów na temat miast wojewódzkich opublikowanych w dniach 1.07-30.09.2015 Ekwiwalent reklamowy informacji na temat Warszawy osiągnął zawrotną sumę 2,6 mld zł

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: