eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama telewizyjna odrabia straty? › Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce wychodzi na prostą

Reklama telewizyjna odrabia straty?

2015-10-05 00:35

Ostatnie 6 lat to dla globalnego rynku reklamy okres nieustających praktycznie wzrostów. Jeśli obecna koniunktura gospodarcza doczeka się kontynuacji, to również polski rynek reklamowy powinien utrzymać notowany od minionego roku trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. florinoprea - Fotolia.com

Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce wychodzi na prostą Ponad 50 proc. budżetów reklamowych jest przeznaczana w Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: