eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaFestiwale muzyczne 2015 w mediach › Ekwiwalent reklamowy materiałów opublikowanych na temat letnich festiwali muzycznych

Festiwale muzyczne 2015 w mediach

2015-09-28 11:34

Sezon letnich festiwali muzycznych już za nami. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się, jak wyglądała popularność poszczególnych imprez w mediach. Okazuje się, że choć najszerzej rozpisywano się o Przystanku Woodstock, liderem pod względem wskaźnika dotarcia oraz ekwiwalentu reklamowego został Open’er Festival. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Ekwiwalent reklamowy materiałów opublikowanych na temat letnich festiwali muzycznych Wartość ekwiwalentu reklamowego Open'er Festivalu oszacowano na ponad 36 mln złotych. Na drugim miejscu znalazł się Przystanek Woodstock.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: