eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł

2015-08-27 11:06

Po trzech latach udanej kampanii promocyjnej z Lidlem pożegnali się Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Nową twarzą marki została Dorota Wellman. Czy jej popularność przysporzy "fejmu" Lidlowi? Wydaje się, że tak - mimo że kampania z udziałem dziennikarki startuje dopiero od 3 września, to już teraz jej twarz zagwarantowała mu promocję ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Screen ze strony Kuchnialidla.pl 8 sierpnia br. Lidl poinformował o zakończeniu kampanii „Pascal kontra Okrasa”.

JOW-y w mediach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: