eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze › Obszary istotne z punktu widzenia budowania zaufania klienta

Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze

2015-08-04 10:25

Liczy się klient, a dokładnie jego zaufanie. Tak - w bardzo dużym skrócie - można podsumować wyniki najnowszego, międzynarodowego badania, które firma KPMG oraz The Consumer Goods Forum przeprowadził wśród 539 przedsiębiorstw trudniących się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych i innych dóbr ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Obszary istotne z punktu widzenia budowania zaufania klienta Dbałość o drowie i bezpieczeństwo klienta wzmaga jego zaufanie do produktu.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: