eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaIle Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce? › Stosunek publikacji pozytywnych do negatywnych

Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?

2015-08-03 09:55

"Darmowa" reklama, którą zapewniły sieci handlowej Biedronka wypowiedzi i decyzje członków polskiego rządu, warta jest 7 mln zł - wynika z badań i monitoringu Instytutu Monitorowania Mediów. Skala dyskusji w mediach społecznościowych o sieci dyskontów Jeronimo Martins nigdy w 2015 roku nie była tak wielka, jak w lipcu. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Stosunek publikacji pozytywnych do negatywnych Po wypowiedzi premier Biedronka mogła liczyć na przychylność internautów, to zmieniło się po odznaczeniu prezesa Jeronimo Martins

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: