eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaWydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r. › Rozmowy o sklepach w social media w kontekście Wielkanocy

Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.

2015-06-11 12:30

Działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za I kwartał 2015 r. To o około 49 mln mniej, niż kwartał wcześniej, ale w porównaniu do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 93 mln zł. Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium. W spotach i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Rozmowy o sklepach w social media w kontekście Wielkanocy Biedronka zwycięża również w tej kategorii - co trzecia rozmowa w mediach społecznościowych w kontekście Wielkanocy dotyczyła tej sieci

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: