eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaInstytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r. › Udział procentowy mediów w wydatkach na reklamę

Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.

2015-05-08 11:34

Na początku roku w reklamie rzadko dostrzegamy fanfary i fajerwerki finansowe. Po sporych wydatkach w IV kwartale 2014 r. reklamodawcy finansowi zacisnęli nieco pasa. Niespodzianek jednak nie zabrakło. W I kwartale 2015 roku reklamodawcy instytucji finansowych, głównie banków i firm pożyczkowych, wydali na promocję łącznie 300,7 mln ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział procentowy mediów w wydatkach na reklamę Instytucje finansowe muszą być przekonane o magii srebrnego ekranu - wydatki na reklamę telewizyjną to lwia część ich budżetów reklamowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: