eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce › Jak zatrzymać klienta w e-commerce?

5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce

2015-02-02 11:00

Polski rynek e-commerce rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie. Tylko w minionym roku jego wartość wzrosła o 3,5 mld złotych i sięgnęła 25 mld. Okazuje się jednak,że w parze ze zwiększonymi wydatkami nie idzie niestety lojalność klientów, o których wyborach decyduje zazwyczaj najniższa cena. Okazuje się również, że ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. thodonal - Fotolia.com

Jak zatrzymać klienta w e-commerce? Reklama osobista, czyli programmatic buying pozwala na dostosowanie formy i treści reklam uwzględniając specyfikę każdego odbiorcy z osobna.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: