eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolscy konsumenci cenią promocje › Korzystanie z różnych form promocji (TOP 5), 2012 versus 2014

Polscy konsumenci cenią promocje

2015-01-16 10:32

Rzesza Polaków, którzy deklarują, że zawsze chętnie korzystają z promocji jest obecnie mniejsza niż przed dwoma laty. Nie oznacza to jednak, że odwracamy się od działań promocyjnych. Wręcz przeciwnie - ciągle z nich korzystamy, ale cechuje nas bardziej świadome podejście. Formą promocji, którą polscy konsumenci cenią najbardziej ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Korzystanie z różnych form promocji (TOP 5), 2012 versus 2014 Formą promocji, którą najczęściej wykorzystują polscy konsumenci jest obniżka ceny

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: