eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaTrendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM › Celowe klikanie w reklamy na urządzeniach mobilnych

Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM

2015-01-14 00:55

Z listopadowego pomiaru AdTrends wynika, że internauci coraz rzadziej klikają w reklamy podczas korzystania z urządzeń mobilnych. Równocześnie coraz większą popularność zyskuje internetowe radio RMF.FM, które wysunęło się na pozycję lidera. Listopad przyniósł też udany debiut marce Wedel na serwisie YouTube. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Celowe klikanie w reklamy na urządzeniach mobilnych Spadł poziom celowego klikania w reklamy na urządzeniach mobilnych - zwłaszcza w przypadku reklam w newsletterach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: