eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach III kw. 2014 › Zestawienie wydatków reklamowych w podziale na dni tygodnia

Sieci handlowe w mediach III kw. 2014

2014-10-30 15:16

W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa - Brodnicki, a w social mediach Biedronce najbardziej pomógł... Wojciech Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł - wynika z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zestawienie wydatków reklamowych w podziale na dni tygodnia Jak wynika z analizy danych aplikacji admonit, w III kwartale 2014 r. reklamodawcy najwięcej pieniędzy przeznaczali na promocję w czwartki i piątki.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: