eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach III kw. 2014 › Wydatki reklamowe w prasie, radiu i telewizji

Sieci handlowe w mediach III kw. 2014

2014-10-30 15:16

W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa - Brodnicki, a w social mediach Biedronce najbardziej pomógł... Wojciech Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł - wynika z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki reklamowe w prasie, radiu i telewizji W porównaniu z Lidelem wydatki reklamowe sieci Piotr i Paweł są znikome.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: