eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeMarketing bezpośredni - direct mailing › Wysyłka bezpośrednia jest mało efektywna?

Marketing bezpośredni - direct mailing

2014-06-13 00:33

Sposobami najskuteczniej zachęcającymi klientów do działania okazują się być: adresowana reklama pocztowa, telemarketing oraz reklama skłaniająca do odpowiedzi zwrotnej. W poniższym artykule omówimy wysyłkę bezpośrednią, czyli direct mailing, i powiemy, jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, decydując się na tę formę reklamy. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. ra2 studio - Fotolia.com

Wysyłka bezpośrednia jest mało efektywna? Jedną z podstawowych przyczyn większości porażek kampanii wysyłki bezpośredniej jest zły dobór adresatów, niesprecyzowane korzyści, jakie klient odniesie z użytkowania polecanego produktu, a także wysyłanie broszur bez uprzedniego przetestowania różnych grup adresatów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: