eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaRynek mediów i reklamy 2014-2018 › Telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza

Rynek mediów i reklamy 2014-2018

2014-06-10 09:37

2,2 bln USD – taką wartość w 2018 roku ma osiągnąć globalny rynek mediów i rozrywki. Największy udział w przychodach nadal będą posiadać media tradycyjne, a telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza, to jednak media cyfrowe i reklama w Internecie staną się głównymi siłami napędowymi wzrostu. Polski rynek w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Artur Marciniec - Fotolia.com

Telewizja ciągle pozostanie dla reklamy najatrakcyjniejsza W najbliższych latach najistotniejszy wpływ na kształt rynku rozrywki i mediów będą nadal miały dwa główne czynniki: dalsza cyfryzacja oraz rosnące znaczenie urządzeń mobilnych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: