eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNajcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny › Najcenniejsze marki świata sektora handlu detalicznego

Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny

2014-06-05 10:11

Amazon, Walmart oraz The Home Depot to najcenniejsze marki świata w kategorii handlu detalicznego w dziewiątym już dorocznym rankingu BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Zwycięzca osiągnął wzrost wartości swojej marki o 41%, dzięki czemu udało mu się zatrzymać pozycję lidera, na którą wskoczył w ubiegłym ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny

fot. mat. prasowe

Najcenniejsze marki świata sektora handlu detalicznego W rankingu marek z sektora handlu detalicznego największy wzrost odnotowała IKEA, zwiększając wartość swojej marki aż o 61% i osiągając pułap 19,4 mld USD dzięki dużej sprzedaży w Chinach, Rosji i USA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: