eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaDzień Czekolady: ile kosztuje reklama? › Zestawienie wydatków reklamowych z liczbą publikacji w Q1 2014 r.

Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?

2014-04-11 12:17

Ferrero, producent przysmaków z serii Kinder, to wśród wytwórców czekolady zdecydowany lider pod względem wydatków na reklamę. Tylko w I kwartale bieżącego roku jego budżet reklamowy przekroczył 6 milionów złotych. Okazuje się jednak, że ta inwestycja nie przełożyła się na liczbę wzmianek w internecie, gdzie zdecydowanie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zestawienie wydatków reklamowych z liczbą publikacji w Q1 2014 r. Dane reklamowe z admonit wskazały, że w badanym okresie najwięcej na reklamę wydała firma Ferrero inwestując ponad 6,1 mln w markę Kinder, ale nie przełożyło się to bezpośrednio na wysoką liczbę publikacji w internecie.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: