eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyProgramy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne › Podanie których danych zniechęciłoby Pana/ Panią do przystąpienia do programu lojalnościowego

Programy lojalnościowe: wolimy korzyści materialne

2013-10-20 00:55

Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Podanie których danych zniechęciłoby Pana/ Panią do przystąpienia do programu lojalnościowego W tegorocznym badaniu zdecydowanie widoczny jest wzrost chęci chronienia własnych danych osobowych i prywatności. Największą barierą wejścia do programu jest dla konsumentów konieczność przekazania jakichkolwiek danych osobowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: