Polskie firmy obroniły się przed kryzysem
2013-10-10 11:22
Z badań małych i średnich przedsiębiorstw przeprowadzonych przez Konfederację Lewiatan wynika, że udało im się obronić przed kryzysem. Zadecydowały o tym: mocne nastawienie na utrzymanie się na rynku, jakość produktów i usług, otwarcie się na rynki zagraniczne oraz ostrożne korzystanie z kredytów. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Jakie czynniki budują pozycję konkurencyjną Pana(i) firmy? Jakość produktów/usług ma największe znaczenie dla firm z sektora: hotele i restauracje (66,2% firm) oraz produkcja przemysłowa (65,5%).
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?