eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011

Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011

2011-11-23 10:26

Przeczytaj także: Kadra zarządzająca w social media I-III 2013


Branża telekomunikacyjna

Najczęściej dyskutowani byli bossowie firm telekomunikacyjnych. Najwięcej razy w mediach społecznościowych pojawił się Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. Komentowano wypowiedzi szefa TP odnośnie zmian właścicielskich na rynku telekomunikacyjnym, wyników TP oraz Orange. Poprzez Twittera i Blipa informowano o wydarzeniach, w których udział zapowiedział Witucki.

Miroslav Rakowski, szef PTC , pojawiał się z kolei w komentarzach internautów dotyczących jego wypowiedzi o blokowaniu reklam w sieci T-Mobile oraz planach wprowadzenia LTE.

Na trzecim miejscu wśród bossów telekomunikacji uplasował się Jarosław Bauc (Polkomtel).Rozpowszechniano jego wypowiedź na temat możliwego partnerstwa infrastrukturalnego z Play.

Branża energetyczna

Tomasz Zadroga z PGE był wymieniany w mediach społecznościowych prawie tak samo często jak Maciej Witucki z TP. Komentowano jego wypowiedzi dotyczące energii jądrowej, planowanych inwestycji w energetyce oraz informowano o wydarzeniach, w których będzie brał udział.

„Tauron planuje złożyć do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta wniosek dotyczący przejęcia Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego (GZE)” – ta wypowiedź Dariusza Lubery, szefa Tauronu, była rozpowszechniania na forach internetowych.

Michał Szubski (PGNiG) obecny był również głównie na forach, m.in. w dyskusjach o gazie łupkowym.

Branża bankowa

Na trzecim miejscu pod względem liczby wystąpień w mediach społecznościowych znaleźli się przedstawiciele sektora bankowego.

Najczęściej w tym kontekście mówiono o Cezarym Stypułkowskim (BRE Bank), a najaktywniejszym kanałem komunikacji było forum na stronie internetowej mbank.pl. Najczęściej podawanym newsem związanym ze Stypułkowskim była informacja, że Jacek Kurski, europoseł PiS, będzie musiał przeprosić byłego szefa PZU za sugerowanie jego udziału w aferze billboardowej z 2005.

fot. mat. prasowe

Opisywany czy komentowany?

Opisywany czy komentowany?

Drugim najczęściej komentowanym szefem banku był Zbigniew Jagiełło z PKO BP, a na trzecim miejscu uplasował się Mateusz Morawiecki (BZ WBK).

Branża ubezpieczeniowa

Najwyżej wśród bossów firm ubezpieczeniowych w mediach społecznościowych uplasował się Andrzej Klesyk, szef PZU. Internauci na forach przytaczali jego wypowiedzi na temat spodziewanych wyników i sytuacji rynkowej spółki.

Informacje o badaniu
Bossowie powrócili po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 6 671 materiałów internetowych, w których pojawili się prezesowie analizowanych firm . Raport obejmuje okres trzech miesięcy – od 1 sierpnia do 30 października 2011 roku. W tym czasie wyselekcjonowano 161 wzmianek na temat bossów w mediach społecznościowych monitorowanych przez Instytut Monitorowania Mediów (lista dostępna na stronie Kompas Social Media oraz IMM). W analizie uwzględnione zostały również firmowe blogi oraz profile bossów w portalach społecznościowych.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: