eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firm › Nowe technologie w utrzymywaniu klientów

Nowe technologie w utrzymywaniu klientów

2008-07-18 14:48

Komunikat PR

Zainteresowanie zastosowaniem skutecznych narzędzi informatycznych w tworzeniu kampanii sprzedażowych i marketingowych rośnie w błyskawicznym tempie. Możliwość poznania motywów postępowania klientów i przez to wpływanie na ich procesy decyzyjne stało się zaiste sztuką biznesową.
Dlatego przedstawicieli kadry zarządzającej działów marketingu, sprzedaży, planowania, analiz oraz IT spotykają się już po raz czwarty 9 - 10 września 2008 w Hotelu Andels w Krakowie podczas IV Kongresu Customer Intelligence.

Co roku ponad 100 uczestników zainteresowanych pozyskaniem i utrzymaniem klienta debatuje na temat rozwiązań wspomagających proces Customer Intelligence. Prezentacje mierzalnych wyników, które są połączeniem nowych technologii i zaawansowanej analityki dają pole do szukania najskuteczniejszych metod na utrzymanie przyszłych i obecnych klientów firmy.

W tym roku po raz pierwszy zostaną zaprezentowane najnowsze światowe badania i rekomendacje uznanej na rynku firmy badawczej Gartner.

Gośćmi specjalnymi spotkanie będą Alastair Tempest z Federacji Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego, Dariusz Żurakowski z BZ WBK, Leszek Maśniak z Gartnera, oraz Zofia Dzik z Intouch Insurance Europe.

Organizatorem Kongresu jest ECU Marketing.
Więcej informacji na stronie

oprac. : Komunikat PR

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: