Nowe technologie w utrzymywaniu klientów
2008-07-18 14:48
Komunikat PR
Zainteresowanie zastosowaniem skutecznych narzędzi informatycznych w tworzeniu kampanii sprzedażowych i marketingowych rośnie w błyskawicznym tempie. Możliwość poznania motywów postępowania klientów i przez to wpływanie na ich procesy decyzyjne stało się zaiste sztuką biznesową.Co roku ponad 100 uczestników zainteresowanych pozyskaniem i utrzymaniem klienta debatuje na temat rozwiązań wspomagających proces Customer Intelligence. Prezentacje mierzalnych wyników, które są połączeniem nowych technologii i zaawansowanej analityki dają pole do szukania najskuteczniejszych metod na utrzymanie przyszłych i obecnych klientów firmy.
W tym roku po raz pierwszy zostaną zaprezentowane najnowsze światowe badania i rekomendacje uznanej na rynku firmy badawczej Gartner.
Gośćmi specjalnymi spotkanie będą Alastair Tempest z Federacji Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego, Dariusz Żurakowski z BZ WBK, Leszek Maśniak z Gartnera, oraz Zofia Dzik z Intouch Insurance Europe.
Organizatorem Kongresu jest ECU Marketing.
Więcej informacji na stronie
oprac. : Komunikat PR
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?