Rośnie rynek wyposażenia wnętrz
2008-02-19 01:16
Przeczytaj także: Rynek wyposażenia wnętrz w Polsce 2010
fot. mat. prasowe
Wybrane sieci wyposażenia wnętrz pod względem liczby sklepów w Polsce, 2007
Oprócz marek już na dobre zadomowionych na polskim rynku, takich jak IKEA, Jysk, Duka, Rosenthal czy Carre Blanc, sprzyjająca koniunktura powinna zachęcić do rozwoju innych sieci, tak polskich jak i zagranicznych marek, które do tej pory otworzyły w Polsce tylko po kilka punktów. Są to między innymi: Hoft, Villeroy & Boch, Villa Italia, Alno-Kuchnie, Home Concept Store, Decorador, BoConcept, This & That czy Nanu-Nana. Ponadto, do uruchomienia pierwszych sklepów przygotowuje się między innymi hiszpańska Zara Home, irlandzki Heatons czy duńska Ilva.
Niemniej jednak nie należy spodziewać się całkowitego wyparcia tradycyjnych sklepów z polskiego rynku wyposażenia wnętrz. Te, które przetrwały okres transformacji i potrafiły dostosować się do dzisiejszych realiów stanowią główne źródło zaopatrzenia w artykuły wyposażeniowe i dekoracyjne mieszkańców małych i średnich miast. Pojawienie się tam jednego czy dwóch nowoczesnych sklepów sieciowych nie powinno zatem zagrozić ugruntowanej już przez nich pozycji.
fot. mat. prasowe
Wybrane sieci wyposażenia wnętrz zagranicznego pochodzenia w Polsce, 2008
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Materiały budowlane: marka istotna dla 55% Polaków
-
Leroy Merlin doradza on-line
-
Wystrój wnętrz on-line
-
Jakie koszty budowy domu w 2024 roku?
-
Na rynku materiałów budowlanych przecena zagościła na dobre
-
Rynek betonu towarowego w Polsce wart ponad 7 mld zł
-
Korekta cen materiałów budowlanych stabilizuje się
-
Korekta cen materiałów budowlanych się pogłębia
-
Materiały budowlane tanieją kolejny miesiąc z rzędu