-
Polacy kupują za oszczędności
11:01 04.03.2008
... zakupy sprzętów i urządzeń wartych ponad 2 tysiące złotych finansuje z oszczędności albo bieżących dochodów - wynika z sondażu ... (20 proc.) oraz seniorzy i najmłodsi (28 proc.). W przypadku osób, które nie skończyły jeszcze 20 lat, poważne zakupy są często wspierane przez rodziny. Przyznaje się do nich także 8 proc. osób, które nie skończyły ...
Tematy: oszczędności Polaków, zakupy, zakupy Polaków, oszczędzanie -
Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?
13:01 23.01.2008
Polacy są tradycjonalistami - wynika z badania "Znaczenie miejsca wytwarzania produktów w wyborach konsumenckich" zrealizowanego przez TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla ...
Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
10:38 07.11.2007
... jest informacja, że jedna trzecia z nas to tzw. świadomi entuzjaści, którzy lubią zakupy, znają swoje prawa i konsekwentnie rozliczają z ich egzekwowania przedsiębiorców. Przedstawiciele tej ... odzież, obuwie, sprzęt RTV-AGD oraz sportowy. Tylko co piąty konsument lubi zakupy i czuje się pewnie jako uczestnik rynku – to przedstawiciel grupy tzw. ...
Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
00:25 04.11.2007
... jakości produktów w atrakcyjnie niskich cenach to tzw. „Smart shopping” czyli „Sprytne zakupy” – idea zapoczątkowana w Stanach Zjednoczonych, ale rozpowszechniona już na całym świecie. W Polsce ... rabatów, kart stałego klienta itp.). Największą grupę klientów robiących zakupy zgodnie z ideą „Smart shopping” stanowią kobiety do czterdziestego roku ...
Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci -
Kobieta to wymagający klient
00:52 23.09.2007
Najnowsze badanie firmy Fizzback dowodzi, że kobiety są znacznie bardziej wymagającymi konsumentami niż mężczyźni. Badanie Fizzback wykazało, że mężczyźni częściej niż kobiety są zadowoleni z danej usługi, produktu czy z tego, w jaki sposób obsłużono ich w sklepie. Satysfakcja mężczyzn po zrobieniu zakupów była co najmniej o 3 proc. wyższa niż ...
Tematy: kobiety, zakupy, badania kobiet, satysfakcja klienta -
Kobiety i zakupy
01:12 02.09.2007
Kobieta zmienną jest? Wcale nie, przynajmniej jeśli chodzi o robienie zakupów. Z badania AMP Agency wynika, że kobiety wcale nie zmieniają swoich zachowań konsumenckich i na różnych etapach swojego życia poszukują tych samych produktów. AMP Agency odkryło, że robienie zakupów jest wręcz wpisane w DNA kobiet, co znacznie ułatwia pracę marketerom. ...
Tematy: kobiety, zakupy, badania konsumentów, konsumenci -
Polacy lubią małe sklepy
00:33 04.07.2007
... konsumentów chętnie korzysta z promocji, ponad 20 proc. deklaruje, że robiąc zakupy aktywnie szuka promocyjnych produktów. Odsetek ten wzrósł w porównaniu do ... zostało przeprowadzone po raz trzeci. Respondentami badania były osoby odpowiedzialne za zakupy produktów spożywczych i higieny osobistej dla gospodarstwa domowego, mieszkające w 15 miastach ...
Tematy: preferencje konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów -
Elektroniczny asystent zakupów
00:04 16.12.2006
SmartShopper to nietypowe urządzenie, które ma na celu ułatwić i uprzyjemnić robienie zakupów. Bez wątpienia będzie doskonałym asystentem zakupów wszystkich, którzy mają problem z zapamiętaniem listy potrzebnych produktów. Produkowany przez firmę o tej samej nazwie, SmartShopper ma szansę stać się hitem targów elektronicznych CES 2007. Głównym ...
Tematy: zakupy, SmartShopper, ciekawostki -
Wydatki świąteczne 2006
00:32 11.12.2006
... 49 lat. Wśród osób, które twierdzą, że nie planują przed Świętami większych wydatków wyraźnie więcej jest mężczyzn niż kobiet. Bieżące zakupy są w Polsce raczej domeną kobiet. Wśród osób nieplanujących specjalnych wydatków więcej jest osób bardzo młodych - w wieku od 15 do 19 ...
Tematy: zakupy świąteczne, święta, zakupy, wydatki gospodarstw domowych -
Hipermarkety w oczach klientów
00:16 28.10.2006
Według raportu "Wizerunek sieci handlowych" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów ( ...
Tematy: hipermarkety, zakupy, sieci handlowe, supermarkety