-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
10:18 29.04.2014
... poprzednim kwartale. Po części jest to wynikiem działalności samych pożyczkodawców, którzy informowali media o swoich działaniach. Inicjatorem wielu artykułów są jednak także inne ... , ochronie reputacji marek, badaniu efektów kampanii reklamowych i promocji w social mediach, ich analizie, a także tworzeniu automatycznych raportów uwzględniających ...
Tematy: pożyczki online, pożyczki, pożyczki krótkoterminowe, szybkie pożyczki -
Budowanie świadomości marki w social media
13:50 23.04.2014
... social media, zazwyczaj komunikują to, czego oczekują od Ciebie w przyszłości. Zwróć szczególną uwagę na sekcję komentarzy. To właśnie tam znajdziesz pomysły, które będzie można przekuć na skuteczne kampanie content marketingowe. Wszyscy wiemy, że słuchanie to kluczowa część działań związanych z social media ...
Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe -
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
00:59 17.04.2014
... reklamowych Facebooka? Chciałbyś tworzyć lepsze przekazy, które skuteczniej przyciągną uwagę odbiorców? Mimo kilku braków, opcja reklamy na najpopularniejszym portalu social, media zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Nową, ciekawą kampanię można stworzyć i przetestować, nie posiadając żadnych znaczących środków! Wielu użytkowników nadal ...
Tematy: reklama na Facebooku, Facebook, reklama, reklama w mediach społecznościowych -
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
00:49 11.04.2014
... prostu płatne metody promocji w mediach społecznościowych. Nie uwzględniają jednak przy tym preferencji grupy odbiorców, której pragną służyć. W jaki sposób uwzględnić social media w procesie planowania działań, związanych z marketingiem treści? Wszystko zależy od tego, z jaką publicznością masz do czynienia. Poniżej znajdują się jednak trzy ...
Tematy: social media, strategia marketingowa, marketing, content marketing -
Wizerunek firmy: pracownicy bronią pracodawców
11:07 10.04.2014
... , a kolejne 33 procent aspiruje do tej roli. Bez wątpienia Internet i media społecznościowe zmieniają sposób komunikacji pomiędzy pracodawcami i pracownikami, dając tym ... również siłę współtworzenia wizerunku firmy, w której pracują. Organizacje, które inwestują w media społecznościowe i prowadzą w nich otwarty dialog ze swoimi pracownikami, mogą ...
Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania pracowników, wizerunek firmy -
Facebook w Polsce II 2014
12:31 12.03.2014
Drugi miesiąc bieżącego roku, choć krótki, nie zmniejszył aktywności na Facebooku. Administratorzy komercyjnych profili, trafieni chyba strzałą amora, opublikowali 14 lutego o 1/5 wpisów więcej niż zwykle. Nie można również nie wspomnieć o 10 rocznicy urodzin, którą największy portal społecznościowy świętował dziesięć dni wcześniej oraz o ...
Tematy: Facebook, social media, fanpage, media społecznościowe -
Poszukiwanie pracy przez social media ma sens
13:00 07.03.2014
Media społecznościowe to nie tylko źródło rozrywki ale i sposób na znalezienie pracy – tak wynika z raportów analizujących działanie takich portali jak Facebook ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, media społecznościowe, rekrutacja pracowników -
Banki w sieci XI-XII 2013
12:32 04.03.2014
Banki mają problem ze swoim wizerunkiem w sieci. Klienci coraz rzadziej dyskutują o konkretnych ofertach marek, skupiając się na wytykaniu bankom wpadek oraz awarii – wynika z III edycji raportu „Banki w sieci” przygotowanego przez Re:buzz i Brand24. W listopadzie 2013 r. Internauci najczęściej rozmawiali o PKO BP, mBanku, BZ WBK, Pekao i Inteligo ...
Tematy: banki, instytucje finansowe, bankowość online, e-banking -
Dealerzy samochodów na Facebooku
13:53 24.02.2014
... wpisów tygodniowo. Przeciętna liczba postów wśród wszystkich to zaledwie… 0,45 tygodniowo. Tymczasem eksperci opracowujący raport podkreślili, że klucz do sukcesu w social media stanowią systematyczność, zaangażowanie i pomysł.
Tematy: Facebook, social media, fanpage, media społecznościowe -
Złośliwe oprogramowanie STI atakuje social media
13:32 18.02.2014
Eksperci z laboratoriów FortiGuard Labs firmy Fortinet na bieżąco monitorują nowe rodzaje infekcji stanowiących zagrożenie dla każdego użytkownika mediów społecznościowych. Udostępniamy w nich dziś nie tylko swoje dane osobowe, lecz także linki - i to właśnie one są pożywką dla hakerów. Masowe otwieranie linków sprawia, że w mediach ...
Tematy: social media, oprogramowanie STI, złośliwe oprogramowanie, media społecznościowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- zachowania konsumentów
- nieruchomości
- tendencje na rynku pracy
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- oferty pracy
- phishing
- zdolność kredytowa
- nowe technologie
- oszczędzanie pieniędzy
- cyberataki
- złośliwe oprogramowanie
- media
- zakupy online