eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek motoryzacyjny
  • Kryzys w nowych samochodach

    Kryzys w nowych samochodach

    00:40 04.12.2004

    Polski rynek nowych samochodów osobowych przechodzi głęboki kryzys. Sprzedaż osiągnęła kolejny negatywny rekord - donosi w comiesięcznym raporcie firma analityczna Samar. Przyczyny spadku sprzedaży ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek motoryzacyjny, sprzedaż nowych samochodów, nowe samochody osobowe
  • Produkcja samochodów X 2004

    Produkcja samochodów X 2004

    12:09 25.11.2004

    ... wysokim poziomie - donosi firma analityczna Samar. Uzyskany wzrost jest wynikiem utrzymującego się wysokiego popytu na rynkach eksportowych. Dynamika produkcji na rynek polski, ze względu na kryzys w sprzedaży, traci dotychczasowe tempo. Wynik w wysokości 44.075 wyprodukowanych w październiku aut jest o prawie 6,5 tysiąca sztuk ... WIĘCEJ

    Tematy: samochody osobowe, eksport, produkcja samochodów osobowych, rynek motoryzacyjny
  • Sprzedaż samochodów X 2004

    Sprzedaż samochodów X 2004

    09:51 23.11.2004

    ... poprawić. Przyczyny spadku sprzedaży samochodów nowych wciąż pozostają takie same. Na rynek niekorzystnie oddziałują wprowadzone w maju zmiany w ustawie o podatku VAT, ograniczające ... wówczas 19.090 sztuk). Od 1 maja, dnia przystąpienia Polski do UE, rynek nowych samochodów wszedł w fazę kryzysu, pogłębiającego się z miesiąca na miesiąc. Sprzedaż ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe samochody, sprzedaż samochodów, rynek motoryzacyjny, samochody używane
  • Reklama w motoryzacji X 2004

    Reklama w motoryzacji X 2004

    06:28 15.11.2004

    W październiku wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 86 mln 52 tys. zł - wynika z badania firmy analitycznej Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 68 mln 292 tysięcy złotych. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła stacjom ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama samochodów, wydatki na reklamę, rynek motoryzacyjny
  • Załamanie rynku motoryzacyjnego

    Załamanie rynku motoryzacyjnego

    11:05 05.11.2004

    ... spora ich ilość nie została dotąd oficjalnie zgłoszona w urzędzie celnym. Przyczyny spadku sprzedaży samochodów nowych wciąż pozostają takie same. Na rynek niekorzystnie oddziałują wprowadzone w maju zmiany w ustawie o podatku VAT, ograniczające możliwość odliczania tego podatku przy zakupie samochodów przez firmy, tylko do ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek motoryzacyjny, sprzedaż samochodów, rynek nowych samochodów osobowych, import aut używanych
  • Sprzedaż samochodów IX 2004

    Sprzedaż samochodów IX 2004

    00:19 08.10.2004

    ... z danymi pochodzącymi z września roku ubiegłego spadek wyniósł natomiast aż 32,1 procent - informuje w swoim comiesięcznym raporcie firma analityczna Samar, badająca polski rynek motoryzacyjny. Przyczyną spadku są obowiązujące od kilku miesięcy przepisy VAT przy zakupie nowych aut, stopniowy wzrost cen, a także znaczny import pojazdów ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek samochodów, sprzedaż samochodów, nowe samochody, rynek motoryzacyjny
  • Reklama w motoryzacji VIII 2004

    Reklama w motoryzacji VIII 2004

    13:13 30.09.2004

    W sierpniu bieżącego roku reklama samochodów osobowych w mediach - telewizji, radiu, gazetach i magazynach, pochłonęła kwotę ponad 30 milionów złotych - podała firma badawcza Expert Monitor. Liderem rynku została Toyota Motor, która wydała na ten cel 6,22 mln złotych (20,5 procent rynku). Kolejne pozycje na liście największych reklamodawców zajęły ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, reklama w motoryzacji, rynek motoryzacyjny, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: