-
Rynek mediów i reklamy X 2005
00:03 28.10.2005
Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów - z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Media w WP
00:02 10.08.2005
Ruszył nowy serwis Wirtualnej Polski. MEDIA to kompilacja publikacji z dzienników ogólnopolskich, regionalnych, tygodników, miesięczników, magazynów i pism specjalistycznych. Witryna zawiera także materiały multimedialne: filmowe i dźwiękowe, których źródłami ...
Tematy: media, WP, wp.pl, Wirtualna Polska -
Rynek mediów i reklamy VII 2005
11:17 21.07.2005
Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex -
Kadra zarządzająca w mediach III 2005
00:02 28.04.2005
Piotr Nurowski, prezes Elektrimu umocnił pozycję lidera wśród prezesów największych firm w Polsce. Zajmuje on pierwsze miejsce zarówno w rankingu marcowym, jak i w podsumowaniu I kwartału 2005 roku przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Aż 112 publikacji opisywało w marcu Piotra Nurowskiego. Najczęściej jednak przedstawiano go jako ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Branża PR w mediach III 2005
00:01 17.04.2005
... miejscu znajduje się Gazeta Prawna, która zamieściła 8 publikacji. 6 informacji ukazało się w Radiu PiN, a 5 w TVN24. W marcu odnotowano 29 pojedynczych publikacji. Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Z analizy materiałów wynika, że prawie wszystkie przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 80%. 14,5% stanowiły materiały pozytywnie ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Kadra zarządzająca w mediach II 2005
00:08 23.03.2005
... Mimo poważnych zmian związanych z Zarządem PTC oraz doniesień o działalności Elektrimu, Piotr Nurowski, zwycięzca lutowego rankingu bossów, był najczęściej opisywany przez media w kontekście wyboru na prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Łącznie o Nurowskim ukazało się 118 publikacji, w tym: 90 neutralnych i 28 pozytywnych. Dotychczasowy lider ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Branża PR w mediach II 2005
00:02 12.03.2005
... 19 pojedynczych publikacji (wykres 1). Gazeta Prawna została również medium najczęściej publikującym materiały o PR w ostatnim półroczu (wrzesień 2004 – luty 2005). Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Prawie wszystkie lutowe przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 94%; w badanym okresie nie odnotowano żadnej publikacji negatywnie ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, lobbing -
Najczęściej cytowane media I 2005
00:02 03.03.2005
... dotyczące polityki, a na trzeciej – publikacje dotyczące życia społecznego. Nowymi tematami, jakimi zajmują się media są: lustracja, lista Wildsteina oraz afera – Energa. Najczesciej cytowano media ogólnopolskie – 4923, zaś media lokalne - 736 razy. Najwięcej cytatów z mediów lokalnych pochodziło z województwa mazowieckiego, gdzie liderem ponownie ...
Tematy: media, najczęściej cytowane media, monitoring mediów, cytaty -
Telewizja do lamusa?
00:16 12.12.2004
... spodziewać się spadku wartości rynku reklam telewizyjnych – reklamodawcy przesuną większą część nakładów do internetu. Negatywne wpływy odczują zapewne także inne media, jak radio czy prasa.
Tematy: telewizja, Internet, popularność mediów, prasa -
Ukryta reklama w mediach
00:02 27.11.2004
... przy współpracy dziennikarzy, wydawców, przedsiębiorców i PR-owców, tak, jak robimy to w ramach kampanii "Czyste Informacje". Mimo dostrzegania nieetycznych praktyk respondenci uważają media za wiarygodne źródło informacji. Zdecydowanie więcej badanych wierzy w informacje przedstawiane w mediach (48 proc.), niż w nie nie wierzy (22 proc.). Jak ...
Tematy: ukryta reklama, media, płatne teksty reklamowe