eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › media
  • Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy

    Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy

    12:30 15.06.2011

    ... strony internetowej – w ten sposób słucha ich 81 proc. badanych. Co trzeci (35 proc.) używa playera – najczęściej jest to WinAmp i Windows Media Player. Mniejszą popularnością niż radio online cieszą się w Polsce podcasty – korzysta z nich 28 proc. badanych, z czego połowa rzadziej niż raz ... WIĘCEJ

    Tematy: media, Internet, radio, radio internetowe
  • Spółki giełdowe a komunikacja z mediami

    Spółki giełdowe a komunikacja z mediami

    11:21 13.06.2011

    ... . Dziennikarze za interesujące uznają także takie informacje jak: zamiany w akcjonariacie, zmiany personalne i życiorysy oraz opinie publikowane przez inne media. Z otoczenia spółki za najważniejsze uznają informacje makroekonomiczne. Dziennikarze, zbierając informacje, najchętniej wykorzystują stronę internetową spółki, kontakt telefoniczny ... WIĘCEJ

    Tematy: media, dziennikarze, spółki giełdowe, spółki na GPW
  • Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011

    Kadra zarządzająca w social media I kw. 2011

    11:41 10.06.2011

    ... wniosków płynących z badania "Bossowie gospodarki w social media", wykonanego przez Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media „Niektórzy chcą i starają się, by ... tego, że tak mało się dyskutuje o prezesach branży ubezpieczeniowej w social media. Z badania wynikam że najwięcej zainteresowania wzbudził Andrzej Klesyk, prezes ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów
  • Najczęściej cytowane media IV 2011

    Najczęściej cytowane media IV 2011

    11:28 31.05.2011

    ... zakwalifikowało się: 4 dzienniki ogólnopolskie, 3 tygodniki, 1 dziennik ekonomiczny oraz 2 tabloidy. Media powoływały się na Rzeczpospolitą głównie w kontekście polityki polskiej, ... hazardowej. Przy okazji informowania o umorzeniu przez prokuraturę śledztwa w tej sprawie media przypominały, że afera wybuchła po tym, jak Rzeczpospolita opublikowała ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    12:20 05.05.2011

    ... TVP – 29%, Grupa TVN – 27% oraz Grupa Polsat – 26%. Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i brokerzy kanałów tematycznych – At Media i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami prawnymi (brak możliwości przerywania programów blokami reklamowymi), przy czym wzrosło w porównaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Najczęściej cytowane media III 2011

    Najczęściej cytowane media III 2011

    12:34 27.04.2011

    ... Joanna Kluzik – Rostkowska. Rozpoczęła się „ofensywa medialna”, która najwięcej cytowań przysporzyła zwycięzcy marcowego rankingu – Gazecie Wyborczej. Poza Gazetą Wyborczą (1078) media najczęściej cytowały Rzeczpospolitą (965) i tygodnik Polityka (384). Na kolejnych miejscach znalazły się TVN24 (343) i RMF FM (340) - podaje Instytut Monitorowania ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Najczęściej cytowane media II 2011

    Najczęściej cytowane media II 2011

    10:33 29.03.2011

    ... TOK FM) oraz jeden portal internetowy (onet.pl), podał Instytut Monitorowania Mediów. Media powoływały się na Rzeczpospolitą i Gazetę Wyborczą głównie w kontekście polityki ... ekonomiczny oraz 1 tabloid. Uważam Rze po raz pierwszy zagościł w rankingu periodyków. Media przywoływały wywiad z Martą Kaczyńską opublikowany na jego łamach. Jak podaje IMM ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

    Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

    12:43 22.03.2011

    Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził wielowymiarową analizę wizerunku pięciu miast - finalistów do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. Najbardziej medialnym kandydatem okazało się najmniejsze miasto - Lublin. Drugą z kolei największą liczbą wystąpień w prasie, radiu i telewizji mogą pochwalić się Katowice, a na trzecim miejscu znalazła się ... WIĘCEJ

    Tematy: Europejska Stolica Kultury, miasta Polski, media, prasa
  • Najczęściej cytowane media I 2011

    Najczęściej cytowane media I 2011

    13:39 28.02.2011

    ... Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem biznesowym został money.pl, telewizją - TVN CNBC, a rozgłośnią - Radio PiN. Media regionalne Czołówka mediów regionalnych to Życie Warszawy, Dziennik Polski i gazeta Metro. Wśród najczęściej cytowanych mediów regionalnych znalazły się również 2 stacje ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama telewizyjna wciąż na topie

    Reklama telewizyjna wciąż na topie

    13:11 18.02.2011

    W 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe - informuje Deloitte. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. Cyfryzacja telewizji spowoduje za to zmiany na rynku reklamy i wzrost znaczenia ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 30 ... 41 42 43 ... 50 ... 63

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: