-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
10:52 17.06.2014
... 5). Azjatycki gigant ubezpieczeniowy AIA awansował na miejsce 3. (wzrost o 22%) z wartością marki na poziomie 8,3 mld USD. W ten sposób zamienił się on miejscami z amerykańskim ... produktów bankowych w segmencie wealth management oferowanych przy wyższych stopach zwrotu. „Siłę marki wyraźnie widać na przykładzie wyników Ping An, który z ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
12:37 12.06.2014
... sektor bankowości i handlu detalicznego, a przy okazji notując wzrost o 14% przy wartości marki wynoszącej 12,2 mld USD. Kilka marek – w tym BT i Verizon – ukierunkowało ... – w przypadku marki Verizon, która odnotowała wzrost o 20% rok do roku – o większym optymizmie co do przyszłości tej marki po wyklarowaniu się sytuacji właścicielskiej. „Marki z ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
13:40 09.06.2014
... rynkowej o 2 mld USD. „Wzrosty w kategorii odzieży miały miejsce przede wszystkim dzięki powrotowi optymizmu konsumenckiego, zwłaszcza w USA. Chodzi tu w głównej mierze o marki, które coraz częściej jawią się konsumentom w różnych miejscach świata jako lokalne. Sprzedaż odzieży i sponsorowanie lokalnych drużyn sportowych na tegorocznych zimowych ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
10:11 05.06.2014
... należąca do właścicieli sieci WalMart (nr 20 w globalnym rankingu detalistów, wartość marki: 4.6 mld USD) przetestowała ideę odbioru towarów tego samego dnia ... rankingu marek z sektora handlu detalicznego największy wzrost odnotowała IKEA, zwiększając wartość swojej marki aż o 61% i osiągając pułap 19,4 mld USD dzięki dużej sprzedaży w Chinach, ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
10:15 04.06.2014
... przekraczając pułap 111 mld USD. Większa ekskluzywność kluczem do sukcesu Producenci starają się dostosowywać do zmieniających się nawyków konsumentów. Najsłynniejsze marki luksusowe zaczęły stopniowo porzucać próby uczynienia swoich produktów dostępnymi dla szerszej gamy odbiorców, i ponownie zwróciły się w kierunku ekskluzywności. Louis Vuitton ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
00:55 01.06.2014
... rozwiązaniach technologicznych, a mianowicie Twitter (wartość marki: 14 mld USD) oraz LinkedIn (12 mld USD). „Marki usług cyfrowych, takie jak Google, Facebook, ... pomagają im organizować inne sfery życia. Aby uzyskać silniejszą obecność w ludzkich umysłach, marki typu Google kreślą ambitne plany, wychodząc poza granice dotychczasowych kategorii” – ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2014
12:32 22.05.2014
... znacznie wykraczające poza funkcjonalną rację bytu tej marki. Więcej niż zysk: Marki funkcjonujące w biznesie z powodów innych niż tylko osiągnięcie efektownego poziomu ... w górę o 81,1%, dowodząc, że firmy mające silne marki są w stanie zapewnić lepszą wartość swoim akcjonariuszom. Marki świata zachodniego odnotowały odbicie 2014 r. , zyskując ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Jak postrzegamy marki własne?
10:58 21.05.2014
... własnych, niechętnie się do tego przyznaje. - Im bardziej rozwinięty i bogaty w marki własne sektor, tym bardziej rozwinięta powinna być także komunikacja tych marek ... sektora, ale też posiadanie narzędzi, wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet w wysokomarżowych segmentach ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
11:33 10.04.2014
... zostało ponad 2000 marek. Z badania wynika, że polscy konsumenci najchętniej polecają marki reprezentujące segmenty kojarzące się z przyjemnością i czasem wolnym lub mające ... aktualnych potrzeb. Na drugim biegunie znajduje się branża finansowa i energetyczna – marki z tych branż są najrzadziej polecane przez klientów. Branże najchętniej polecane ...
Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów -
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
11:36 21.01.2014
... wymienionych marek określił(a)byś jako marki własne wybranych sieci handlowych?” wybrało prawidłową odpowiedź „wszystkie wymienione marki”. Pytania zadane respondentom sprawdzały również ... składu czy funkcjonowania produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia konsumentom fakt, że ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety