-
Badania internetu Gemius/PBI I 2022
... drugim Grupa ZPR Media z zasięgiem 33,9%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgem 29,9%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,8%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2022
... Polska z zasięgiem 36,02%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,68%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,07%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2022
... Polska z zasięgiem 37,64%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 33,78%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,52%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2022
... RAS Polska z zasięgiem 35%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 34,74%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,02%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2022
... z zasięgiem 35.64%, a na trzecim - Grupa ZPR Media z zasięgiem 32,36%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,07%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2022
... Media z zasięgiem 33,81%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,23%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,87%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2022
... ZPR Media z zasięgiem 34,2%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 32,21%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,84%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2022
... Media z zasięgiem 37,24%, a na trzecim - Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,57%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,99%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2022
... z zasięgiem 37,25%, a na trzecim Grupa ZPR Media z zasięgiem 35,74%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,02%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2020
... Media z zasięgiem 38,03%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 35,12%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,79%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2022
... ZPR Media z zasięgiem 39,23%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 37,4%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 2,88%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2022
... Media z zasięgiem 39,48%, a na trzecim Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 36,05%. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF z zasięgiem 3,03%. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2023
... zwycięża ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2023
... zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2023
... zwycięża Grupa Wirtualna Polska, ZPR Media na miejscu drugim, a na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2023
... ZPR Media, Grupa Wirtualna Polska spada na pozycję drugą, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2023
... zwycięża ZPR Media, Grupa Polsat-Interia na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Wirtualna Polska. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2023
... zwycięża ZPR Media, na pozycji drugiej GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2023
... zwycięża ZPR Media, na pozycji drugiej GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2023
... zwycięża ZPR Media, na pozycji drugiej GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2023
... zwycięża GRUPA RAS Polska, ZPR Media na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2023
... ZPR Media, GRUPA RAS Polska spada na pozycję drugą, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2023
... jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2024
... jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
... RAS Polska, ZPR Media tym razem na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
... wideo w marcu liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badanie Oszczędności Polaków III 2014
... Polaków wybrało te formę, podczas gdy w lutym było ich o 9 proc. mniej. Wciąż w deklaracjach jesteśmy bardziej oszczędni niż w rzeczywistości. - Pół roku Badania Oszczędności Polaków otrzymaliśmy kilka zaskakujących wniosków. Najważniejszym jest stosunkowo wysoki odsetek respondentów, którzy nie posiadają w ogóle żadnej poduszki finansowej. W marcu ...
-
Badanie Oszczędności Polaków V 2014
... zł) - mówi Marcin Dec, Członek Zarządu Getin Noble Bank. - Innym ciekawym wnioskiem z badania jest znaczna różnica między tym, czego Polacy oczekują, a co faktycznie dostają. ... proc.– podsumowuje Marcin Dec. Informacje o badaniu Dane zawarte w informacji prasowej pochodzą z Badania Oszczędności Getinu, zrealizowanego w dniach 19 – 21 maja 2014 r. na ...
-
Badanie Oszczędności Polaków IV 2015
... z wysokości oprocentowania lokat, jednak trudno mówić o optymizmie. Jak wynika z najnowszej edycji Badania Oszczędności Getinu, w kwietniu oszczędności posiadała, podobnie jak w marcu, ... , członek zarządu Nobel Getin Bank. Informacje o badaniu Dane pochodzą z Badania Oszczędności Getinu, zrealizowanego w dniach 16-19 marca 2015 r. na zlecenie Getin ...
-
Podatek VAT: badanie (trzeźwości) krwi
... tej umowy świadczy także usługi pobierania próbek krwi od osób zatrzymanych do badania określającego poziom zawartości alkoholu we krwi. Powstała wątpliwość, czy usługi te ... przez Wnioskodawcę usługi polegające na pobieraniu próbek krwi od osób zatrzymanych do badania określającego poziom zawartości alkoholu we krwi, nie spełniają podstawowej ...
-
Ponad 3 mld PLN na badania i rozwój
... badania i rozwój w ramach nowych instrumentów wsparcia. Wśród preferowanych sektorów są m.in. motoryzacyjny, lotniczy, ... BRIdge: Badanie Rozwój Innowacje do dyspozycji jest 240 mln PLN, a InnoMed – 195 mln PLN. Większość z tych programów ma charakter pilotażowy, a pierwsze nabory rozpoczną się już wkrótce. Środki krajowe na badania i ...
-
Badanie Oszczędności Polaków VIII 2014
... . Ich liczba utrzymuje się na zbliżonym poziomie. W obecnej, 11. edycji Badania, odsetek niezadowolonych osiągnął poziom 67,8 proc. (w lipcu 64 proc.) czyli ... Zarządu Getin Noble Bank. Informacje o badaniu Dane zawarte w informacji prasowej pochodzą z Badania Oszczędności Getinu, zrealizowanego w dniach 18-20 sierpnia 2014 r. na zlecenie Getin Noble ...
-
Badanie Oszczędności Polaków III 2015
... 5,6 proc. spadł odsetek osób deklarujących posiadanie wolnych środków, które zostaną przeznaczone na inwestycje lub ulokowanie w oszczędności. Jak wynika z najnowszej edycji Badania Oszczędności Getinu, w marcu oszczędności posiadała mniej niż jedna czwarta Polaków. Wśród nich trzy czwarte miało już ulokowane pieniądze, a jedna czwarta ...
-
Ruszyła czwarta edycja badania Komunikacja SMS w Polsce
... .pl wystartowała z nową edycją badania Komunikacja SMS w Polsce. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach. – Badanie rynku, które cyklicznie ...
-
Badanie "Popyt na usługi"
Polska wraz z Danią, Finlandią, Litwą, Łotwą, Niemcami, Słowenią oraz Szwecją przy koordynacji Eurostatu podjęły się przygotowania i przeprowadzenia badania europejskiego "Popyt na usługi", które pozwoli odpowiedzieć na pytania odnośnie zapotrzebowania przedsiębiorstw na wybrane rodzaje usług, dostarczy informacji na temat ...