eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieSprzęt › Nowa usługa serwisowa Plextor Exlusive Service

Nowa usługa serwisowa Plextor Exlusive Service

2003-01-29 08:51

Z dniem 21 stycznia weszła w życie nowa usługa serwisowa oferowana przez Alstor. Wszystkie napędy Plextor zakupione po tym terminie zostaną objęte programem "Plextor Exlusive Service".

Przeczytaj także: Nowa nagrywarka LG GCE-8520B (52x)

Obecnie, w razie awarii nagrywarki Plextor, każdy odbiorca końcowy będzie mógł zwracać się z reklamacją bezpośrednio do dystrybutora.

Procedura postępowania jest następująca: klient wysyła do serwisu Alstor zgłoszenie RMA, które można pobrać na stronie dystrybutora. Następnie dedykowany do tego celu pracownik serwisu kontaktuje się z klientem, zadając szereg podstawowych pytań i próbując mu pomóc "na odległość". Jeżeli jednak awaria okazuje się naprawdę poważna, klient otrzymuje numer RMA i kontakt do spedytora. Teraz jego zadaniem jest tylko wezwanie kuriera i odesłanie uszkodzonego napędu do dystrybutora. W Alstor napęd jest naprawiany lub wymieniany i wraca kurierem do swojego właściciela. Koszt transportu w obie strony pokrywa Alstor.

Warunkiem uznania reklamacji jest przedstawienie przez właściciela uszkodzonej nagrywarki dowodu jej zakupu i karty gwarancyjnej, którą otrzyma wraz z napędem.

Dokładne informacje na temat procedury gwarancyjnej nagrywarek Plextor w Alstor znaleźć można na internetowej stronie dystrybutora: .

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Europa lubi tablety

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: