Nowy hipermarket Carrefour w Oświęcimiu
2009-10-05 11:05
Przeczytaj także: Carrefour: słabe wyniki na świecie
Należy on do tzw. formatu mini-hipermarketu. Jest to nowa formuła sklepu, wprowadzona na polski rynek przez Carrefour Polska. Sklepy te na powierzchni od 2000 do 4000 mkw oferują klientom podstawowe działy handlowe i asortyment klasycznego hipermarketu.Na półkach nowotwartego mini-hipermarketu w Oświęcimiu klienci będą mogli znaleźć szeroki asortyment produktów krajowych i zagranicznych, w tym produktów marki własnej Carrefour. W ofercie sklepu klienci znajdą także produkty najwyższej jakości z serii Jakość Carrefour, które pochodzą z upraw kontrolowanych biologicznie oraz towary o najniższych cenach sprzedaży, oznaczone symbolem „Nr 1”.
Będą też lokalne marki: mięso, wędliny oraz pieczywo, które dostarczać będą do sklepu miejscowi producenci. Firma ściśle współpracuje z polskimi dostawcami, 95 proc. towarów sprzedawanych w sklepach Carrefour pochodzi od rodzimych producentów.
Z okazji otwarcia przygotowano specjalną ofertę promocyjną, która objęła między innymi: owoce, mięso, słodycze, proszek do prania, sprzęt kuchenny, telewizor LCD.
W sklepie klienci będą mogli skorzystać z usług dodatkowych: doładowania telefonów komórkowych, płatności rachunków w kasie, usług finansowych czy wywoływania zdjęć on-line. Nowy Carrefour ma 14 kas. Zatrudnienie znalazło w nim około 130 osób.
oprac. : Handel-Net.pl
Przeczytaj także
-
Nowe hipermarkety Carrefour
-
Ceny w hipermarketach XII 2010
-
Ceny w hipermarketach XI 2010
-
Ceny w hipermarketach X 2010
-
Ceny w hipermarketach IX 2010
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
-
Real najtańszy przed świętami
-
Małe sklepy spożywcze zagrożone przez dyskonty
-
E.Leclerc droższy niż inne hipermarkety