Serwisy Web 2.0 rosną najszybciej
2006-11-12 00:07
Przeczytaj także: Web 2.0 w firmach: zalety i wady
Okazuje się, że serwisy tworzone w duchu Web 2.0, czyli takie, które umożliwiają komunikację z innymi użytkownikami, w ciągu ostatniego roku cieszyły się najszybszym rozwojem. Największy wzrost liczby odwiedzin zanotowały Feedburner (o 385 proc.), Doqq.com (o 286 proc.), MySpace (o 170 proc.), Wikipedia (o 161 proc.) oraz Facebook (o 134 proc.).- Wśród tych serwisów są też Yelp (na jego łamach konsumenci wymieniają się uwagami na temat restauracji), Dogster (przeznaczony dla miłośników psów), internetowa społeczność graczy Xfire, Eons, skierowany do tzw. baby boomers po 50 roku życia oraz serwis BitTorrent - wylicza Roy de Souza, CEO agencji Zedo. - Oczekuje się, że podstawowym źródłem zysku serwisów Web 2.0 będą reklamy, ich średni CPM (koszt dotarcia z reklamą internetową do tysiąca jej potencjalnych adresatów) ma kształtować się poniżej 1 dolara - uważa de Souza.
Podkreśla się również, iż to reklamy wideo mają największy potencjał rozwojowy.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
-
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
-
Europa Środkowa: popularne serwisy 2008
-
Serwisy Web 2.0 a bezpieczeństwo firmy
-
Najpopularniejsze firmy internetowe: Facebook na czele
-
Ameryka Południowa online: najaktywniejsza Argentyna
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
-
Serwis Microsoftu najpopularniejszy
-
Abytaniej.pl: promocje online