-
Rośnie eksport polskiej wódki
00:25 14.07.2007
W tym roku najprawdopodobniej pobity zostanie kolejny rekord eksportu polskiej wódki - podaje "Gazeta Wyborcza". Wciąż rośnie również konsumpcja wyrobów spirytusowych na rynku krajowym. Polska wódka ma za granicą bardzo dobrą renomę. Wśród 30 najlepiej sprzedających się na świecie marek tego alkoholu, aż sześć pochodzi z Polski. Do tego elitarnego ...
Tematy: eksport, wódka, alkohol, branża alkoholowa -
Wódka również z owoców?
12:31 20.03.2007
... Zgodnie z nią, każdy napój alkoholowy produkowany z alkoholu etylowego pochodzenia rolniczego i otrzymywany przez fermentację, można określać mianem wódki. W konsekwencji, tradycyjne wyroby polskich gorzelni musiałyby konkurować z trunkami powstałymi na bazie winogron lub bananów. W sporze o węższą definicję wódki Polskę wsparła Finlandia, Szwecja ...
Tematy: wódka, alkohol, wyroby alkoholowe, branża alkoholowa -
Polacy preferują polski alkohol
00:08 24.02.2007
... do poszczególnych grup alkoholi - np. wielbicieli drinków i aperitifów najbardziej przyciąga oryginalność i nowoczesność - wynika z raportu firmy doradczej On Board PR "Marki alkoholowe" opracowanego na podstawie badań opinii zrealizowanych przez PBS DGA. Zdaniem większości Polaków do największych atutów alkoholi, poza polskością powinna należeć ...
Tematy: alkohol, spożycie alkoholu, wyroby alkoholowe, preferencje zakupowe -
Alkohol od lat 18
00:10 20.05.2005
Z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wynika, że coraz więcej Polaków jest przeciwnych sprzedaży alkoholu nieletnim. Spadł również odsetek sklepów, które nie przestrzegają obowiązującego w tym zakresie prawa. Społeczna dezaprobata dla ...
Tematy: wyroby alkoholowe, alkohol, młodzież, sprzedaż alkoholu -
Wyroby alkoholowe i Polacy
00:24 18.05.2005
Whisky versus Lodowa - czy klientela tych marek różni się aż tak bardzo? Przygotowana przez Acxiom na podstawie Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług analiza wskazuje na wiele ciekawych cech różnicujących konsumentów obu trunków. Whisky to produkt zdecydowanie męski – ponad 63% kupujących to mężczyźni, podczas gdy w kategorii wódek ...
Tematy: wyroby alkoholowe, Polacy, badania społeczne
1 2