-
Chmura motorem rozwoju contact center
09:31 23.01.2014
... i stały wzrost w ciągu trzech lat to moim zdaniem świadectwo, że chmura to coś więcej niż przelotna medialna moda” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor ... będzie rósł w średnim tempie 5,5 % rocznie, osiągając w 2017 roku wartość 1.892 biliona dolarów. „Chmura podbija rynek, ponieważ z punktu widzenia użytkownika jest po prostu bardzo wygodna. ...
Tematy: contact center, chmura, przetwarzanie w chmurze, cloud computing
Podobne tematy:
- zagrożenia internetowe
- ataki hakerów
- phishing
- nowe technologie
- cyberataki
- urządzenia mobilne
- szkodliwe oprogramowanie
- eksport
- cyberbezpieczeństwo
- wirusy
- ransomware
- rok 2016
- handel zagraniczny
- cyberzagrożenia
- rok 2020
- media społecznościowe
- bezpieczeństwo IT
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- ochrona danych
- własna firma