eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › banki
  • Tajemnicze karty affinity

    Tajemnicze karty affinity

    10:09 01.12.2011

    ... chodzi o 0,25 proc. wartości obrotu bezgotówkowego. Nieprzejrzysty obraz rynku kart affinity poprawiają banki, które podają informacje o sposobie niesionej pomocy jak na dłoni. Bank ... proc. Różnica, która jest zauważalna gołym okiem, pozwala stwierdzić, że banki nie pokładają większej nadziei w klientach, którzy codziennymi zakupami chcieliby zasilać ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, karty płatnicze
  • Dobra obsługa klienta to w banku podstawa

    Dobra obsługa klienta to w banku podstawa

    00:25 27.11.2011

    ... odróżnić od konkurencji bo większość banków ma to już w swojej ofercie – dodaje. - Banki próbują więc wyróżnić się innymi elementami oferty a pierwszym z nich jest jakość obsługi klienta ... . Podstawową zmianą dla klientów banków będzie to, że teraz banki naprawdę powinny zacząć o nich dbać i dostarczać usługi wysokiej jakości. Na pytanie o korzystanie ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, oddziały bankowe
  • Polskie banki objęte gwarancjami BFG

    Polskie banki objęte gwarancjami BFG

    00:06 27.11.2011

    ... . W Polsce działa bowiem Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Najeżą do niego wszystkie polskie banki komercyjne i spółdzielcze, gdyż taki obowiązek nakłada na nie prawo. W ... wynosić przynajmniej 100 000 euro. Nie wszystkie produkty sprzedawane przez banki są objęte gwarancjami BFG. Dla przykładu ubezpieczenia czy produkty będące połączeniem ubezpieczenia ... WIĘCEJ

    Tematy: Bankowy Fundusz Gwarancyjny, prawo bankowe, ustawa o bankowym funduszu gwarancyjnym, sektor bankowy
  • Bankowość i finanse w social media

    Bankowość i finanse w social media

    13:59 25.11.2011

    ... viralowych, jego udział w komunikacji będzie wzrastał. Jest to bowiem przestrzeń, która pozwala błyskawicznie zbudować ogromny zasięg i świadomość. Jak wynika z raportu, banki nie wykorzystują także w pełni potencjału serwisów społecznościowych typu Facebook. Służą im one przede wszystkim do prowadzenia działań marketingowych oraz informacyjnych ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter
  • Trzeba czytać umowy bankowe

    Trzeba czytać umowy bankowe

    00:05 23.11.2011

    ... do 14 dni, gdyż wtedy wejdzie w życie nowa ustawa o kredycie konsumenckim. Aby odstąpić od umowy należy wypełnić specjalny formularz, który banki wydają razem z umową. Odstąpienie oznacza oczywiście, że musimy zwrócić bankowi pożyczone pieniądze. Bank musi nam natomiast oddać naliczoną prowizję. Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: umowy, umowy bankowe, prawa konsumentów, banki
  • Lepszy Arbiter Bankowy niż sąd

    Lepszy Arbiter Bankowy niż sąd

    00:15 22.11.2011

    ... o wydanie potwierdzenia, na którym będzie podana data przyjęcia reklamacji. W przypadku drobnych spraw wygodniej jest reklamację złożyć pisemnie lub telefonicznie. Z reguły banki na rozpatrzenie reklamacji zastrzegają sobie 30 dni, choć może to trwać dłużej np. w przypadku spraw związanych z kartami płatniczymi. Co jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacje, reklamacja, prawa konsumentów, banki
  • Polscy menedżerowie a oferta banków

    Polscy menedżerowie a oferta banków

    11:11 09.11.2011

    ... a na trzecim miejscu znalazł się mBank (10,8%). W sondzie wyszczególnione były następujące banki: Alior Bank, Bank BGŻ, Bank BPH, Bank ING, Bank Zachodni WBK, Eurobank, ... 13% ankietowanych spośród kafeterii odpowiedzi wybrało opcję „Inne”, gdzie wymieniano takie banki jak: Deutsche Bank, City Handlowy, BRE Bank, czy PNB Paribas. – Przeprowadzany ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, banki, kadra menedżerska
  • Bankowy marketing telefoniczny

    Bankowy marketing telefoniczny

    12:06 07.11.2011

    ... . Zadam Pani/Panu kilka pytań - tak najczęściej zaczyna się rozmowa z pracownikiem banku. Banki dzwonią do klientów z wielu powodów i robią to coraz częściej. Proszą o ... przeważnie nie mają nawet prawa do przesyłania autoryzowanych przez banki ofert. Kto odbiera telefony? Banki dzielą klientów odbierających telefony z infolinii na trzy grupy. ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing telefoniczny, marketing bankowy, banki, pozyskiwanie klientów
  • Outsourcing bankowy - nowelizacja

    Outsourcing bankowy - nowelizacja

    11:57 31.10.2011

    ... bankowych w zakresie szerszym, niż na gruncie dotychczas obowiązujących przepisów, co w rezultacie może przyczynić się do obniżenia kosztów działalności prowadzonej przez banki oraz kosztów ponoszonych przez ich klientów. Zmiany wprowadzone przez nowelizację należy ocenić pozytywnie i wskazać, że dostosowują one obowiązujące dotychczas przepisy ... WIĘCEJ

    Tematy: outsourcing bankowy, usługi bankowe, banki, prawo bankowe
  • Bankowość online i obrót bezgotówkowy II kw. 2011

    Bankowość online i obrót bezgotówkowy II kw. 2011

    11:49 26.10.2011

    ... transakcji notowanych w połowie zeszłego roku, spadek wynosi blisko 5%. „Polskie banki od lat są w czołówce instytucji wdrażających na masową skalę innowacyjne ... , ale faktycznie prowadzone projekty, niejako poza kurtyną i światłem fleszy. Banki stale udoskonalają swoje systemy bankowości elektronicznej, zarówno pod względem wizualnym jak ... WIĘCEJ

    Tematy: bankowość elektroniczna, bankowość online, bankowość internetowa, banki

poprzednia  

1 ... 10 ... 50 ... 60 61 62 ... 70 ... 78

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: