-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2010
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia ... Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Wyniki Megapanel IX 2010
... na 8. Na miejscu 19 znalazła się aplikacja Czytnik RSS Paseczek. Informacje o badaniu Liczebność próby: N= 16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2010
... witryna toolbarhome.com, a jej 20 miejsce zajęła witryna e-sieci.pl Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2010
... 20 miejsce wskoczyła, nie notowana we wrześniu witryna hotfrog.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2010
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia ... Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2010
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia ... 17. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2011
... nienotowana w grudniu witryna 123people.pl. Z zestawienia wypadła witryna peeplo.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2011
... 20 miejscu tabeli uplasowała się nienotowana w styczniu witryna e-sieci.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2011
... i 20 pojawiły się nienotowane w lutym witryny: all-biz.info i aol.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2011
... pojawiają się na miejscu 18 – toolbarhome.com i 20 – facemoods.com Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2011
... w kwietniu witryna 123people.pl. Pozostała pozycje zestawienia uległy niewielkim przesunięciom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2011
... na pozycję 15 z 17. Pozostałe pozycje zestawienia ułegły niewiekim przesunięciom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2011
... uplasowały się nienotowane w czerwcu Grupa Toplista.pl i witryna hotfrog.pl. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2011
... witryna aol.pl. Na pozycji 19 również nowość – Grupa Yahoo. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2011
... i 20 pojawiły się nienotowane w sierpniu witryny: 123people.pl i all.biz. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2011
... pozycje 15. Tabelę zamyka Grupa Toplista.pl – nienotowana we wrześniu. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2011
... pozycję 19 z 16. Tabelę zamyka nienotowana w październiku witryna searchqu.com. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2011
... na miejsce 20 z 17. Pozostałe pozycje w zestawieniu uległy niewielkim przesunięciom. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2012
... współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia ... z 18. Informacje o badaniu Liczebność próby: N=16 231. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Marketing zintegrowany w Polsce
... . Po raz pierwszy został on zastosowany przy realizacji Polskiego Badania Marketingu Zintegrowanego. Polskie Badania Marketingu Zintegrowanego – nowa inicjatywa SMB i MillwardBrown SMG/KRC stanowi przykład współpracy, kiedy to – w ramach badań TGI oraz NetTrack realizowanych od przez MB SMG/KRC – dokonano pomiaru kanałów komunikacyjnych ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2007
... oraz miejsce (dalszy wzrost łączenia się z siecią z domu) - wynika z badań NetTrack instytutu SMG/KRC z okresu lipiec-wrzesień 2007. Jeśli chodzi o częstość korzystania z Internetu to ... , który wynosi obecnie 34 proc. (wzrost o 1 pkt. proc. w porównaniu do badania z VII-IX 2006 roku). Wyniki badań pokazują, że najliczniejszą grupą internautów wciąż ...
-
Internet w Polsce I-XII 2008
... badania Internetu NetTrack objęła grudzień 2008 roku, co dało możliwość przedstawienia wyników całorocznych. Wynika z nich, ... Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń - grudzień 2008 roku na próbie 21556 osób, ...
-
Brak stron o zdrowiu na urządzenia mobilne
... użytkowników Internetu (badanie NetTrack – SMG/KRC Poland Media SA). Metodologia badania Megapanel PBI/Gemius jest efektem prac koncepcyjnych, badawczych i analitycznych zespołu specjalistów Gemius. Raport "Pacjenci w sieci" przygotowany przez Procontent Communication na podstawie wyników badania Megapanel PBI/Gemius dla najpopularniejszych ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... populację aktywnych internautów ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania oraz województwo. Struktura została oparta o dane z badania NetTrack MillwardBrown będącego standardem rynkowym, na którym oparty jest m.in. Megapanel PBI/ Gemius (podstawowe źródło wiedzy o zachowaniach polskich internautów w sieci ...
-
Polskich internautów portret własny
Jakie strony internetowe odwiedzają zamożni internauci? Kto - kobiety czy mężczyźni - spędza więcej czasu na witrynach związanych z budownictwem, aranżacją wnętrz i rynkiem nieruchomości? Odpowiedzi na tego typu pytania dostarcza najnowszy raport: "Zainteresowania polskich internautów 2006", przygotowany przez firmę badawczą Gemius SA. Chyba nikt ...
-
Wakacje przez Internet
... Informacje o badaniu Podstawą dla powyższej analizy są wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za maj 2007 r. Ranking dotyczy witryn zgrupowanych w węźle drzewka tematycznego „Turystyka”. Liczebność próby: N=19 100. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
-
Reklama w Internecie 2010
... badania NetTrack - z Internetu korzystało w Polsce prawie 16 milionów osób powyżej 15 roku życia, to wciąż jest to niewiele ponad połowa wszystkich potencjalnych użytkowników. Najchętniej - jak wynika z badania ... mogło, że klikaniem w reklamy rządzi tutaj przypadek, jednak autorzy badania podkreślają, że wynik nieco wykrzywia fakt, iż można było ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... krajach jak Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów ... przełożyło się na 11 mln użytkowników. Rynek handlu elektronicznego Według badania Gemius, odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupów w Internecie wyniósł 55 proc. ...
-
Radio internetowe zdobywa popularność
... stacji radiowych za pośrednictwem Internetu. Jak pokazują ostatnie badania RadioNet D-Link Technology Trend przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC, 40% internetowych radiosłuchaczy to fani stacji, których próżno szukać na falach eteru. Jak wynika z badań NetTrack, cyklicznie prowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC, radia w sieci ...
-
Gdzie szukać pracowników? W Internecie
... na stronach naszego serwisu. Byli wśród nich pracodawcy z kraju i z zagranicy” – mówi Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Generalny internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. Z badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie sierpień – październik 2009 r. przez firmę badawczą MillwardBrown SMG/KRC, wynika, że z Internetu w Polsce korzystało ponad 15 mln Polaków ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2017
... od czasu wejścia Polski do UE. Polskie inwestycje w 2017. Z badania zrealizowanego na zlecenie Konfederacji Lewiatan wynika, że inwestycje planuje: 54 proc. firm dużych, 41 proc. firm średnich i 33proc. Firm małych. Polacy w Internecie. Z badania NetTrack 2016 firmy badawczej Kantar MillwardBrown wynika, że z internetu korzysta ...
-
Zakupy online: sprawdzaj sprzedawców, mają 92 mln długów
... . gospodarstw domowych, a dostęp do internetu 80,4 proc. Przytoczone w raporcie „Bez granic – nowy wymiar handlu internetowego” – przygotowanego przez Instytut e-Gospodarki, badania NetTrack 2016 wskazują podobną statystykę: z internetu korzysta 77,6 proc. Polaków, czyli 23,5 mln mieszkańców naszego kraju. Codzienne lub prawie codzienne korzystanie ...
-
Onet odwiedza ponad 87% użytkowników
... NetTrack przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland Media SA wynika, że liczba osób w Polsce ... , jedna czwarta w pracy, 30,7 proc. w szkole lub na uczelni, 11,9 proc. u znajomych, a 19,4 proc. w kawiarni internetowej. Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest portal Onet, którą ponad 87 proc. badanych odwiedziło przynajmniej ...
-
Polacy złapani w sieć
... od 15 do 75 lat korzysta z Internetu - wynika z badań NetTrack (na koniec marca 2003 roku), przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland Media SA. Przed ... pracy, 33,3 proc. w szkole lub na uczelni, 14,6 proc. u znajomych, a 22,8 proc. w kawiarni internetowej. Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest strona portalu Onet, którą ...
-
Interia coraz lepiej
... rzeczywistą efektywność działalności operacyjnej spółki. Jest to drugi z rzędu pozytywny wskaźnik EBITDA wykazany przez Spółkę w kolejnym raporcie kwartalnym. Według badania NetTrack realizowanego przez instytut SMG/KRC MBC odsetek osób korzystających z Internetu wzrosła o 0,6 punktu procentowego od grudnia 2002 r., osiągając w marcu 2003 r. poziom ...
Tematy: interia.pl