eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji › Jak często, niezależnie od rodzaju instytucji (bank, ubezpieczyciel, dostawca telewizji i usług tel

Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji

2010-04-29 13:43

Według ostatniego badania Ipsos na temat preferencji klientów dotyczących kanałów komunikacji z dostawcami usług (biurem obsługi klienta) nadal najczęściej wybierane są te tradycyjne: kontakt osobisty, wysyłka listu pocztą oraz rozmowa przez telefon. Zwiastuny zmian niesie tzw. generacja Y, w znacznie większym stopniu korzystająca z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Jak często, niezależnie od rodzaju instytucji (bank, ubezpieczyciel, dostawca telewizji i usług tel Jak często, niezależnie od rodzaju instytucji (bank, ubezpieczyciel, dostawca telewizji i usług telekomunikacyjnych, dostawca energii, wody gazu itp.), korzysta Pan/i z poszczególnych kanałów obsługi klienta tzw. BOK?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: