eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPromocja polskich miast w mediach 2008 › Liczba materiałów prasowych nt. promocji miast względem wartości uzyskanego ekwiwalentu reklamowego

Promocja polskich miast w mediach 2008

2010-02-26 13:38

To media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. Łączna wartość publikacji prasowych osiemnastu głównych polskich miast wyniosła prawie 19 miliardów złotych - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Liczba materiałów prasowych nt. promocji miast względem wartości uzyskanego ekwiwalentu reklamowego Liczba materiałów prasowych nt. promocji miast względem wartości uzyskanego ekwiwalentu reklamowego w 2008 r.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: