Pozycjonowanie stron WWW banków 2008
2009-03-04 00:23
Po raz drugi agencja Bluerank wzięła pod lupę polskie banki i oceniła je pod kątem prowadzonych przez nie działań SEM (PPC + SEO). Który z banków skutecznie pozycjonował swoje strony, który reklamował się w linkach sponsorowanych, kto wypadł najlepiej i co się zmieniło w stosunku do poprzedniego rankingu? Odpowiedzi na te pytania ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Pozycja i szczegóły punktacji odnoszącej się do ostatniego kwartału 2008 Pozycja i szczegóły punktacji odnoszącej się do ostatniego kwartału 2008
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?