eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKawiarnie a jakość obsługi klienta › Przegląd głównych kryteriów: wygląd i obsługa

Kawiarnie a jakość obsługi klienta

2008-11-16 01:06

Kawiarnie są jednym z najpopularniejszych miejsc spotkań. Przytulna atmosfera i unoszący się w powietrzu aromat świeżej kawy przyciągają klientów szukających, wolnego od gwaru i zgiełku, miejsca na rozmowę. Firma badawcza International Service Check postanowiła sprawdzić jak kawiarnie postrzegane są w oczach ich klientów. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Przegląd głównych kryteriów: wygląd i obsługa Przegląd głównych kryteriów: wygląd i obsługa

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: