eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBank przyjazny dla przedsiębiorców 2006 › Kwalifikacje pracowników w zakresie obsługi klienta.

Bank przyjazny dla przedsiębiorców 2006

2007-01-22 00:25

W VIII edycji Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców przeprowadzono ankietowe badania opinii klientów banków należących do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W tym roku składało się ono z 2 części: badania opinii klientów, którzy w przeważającej mierze preferują osobiste kontakty z bankiem (zwanych dalej klientami ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Bank przyjazny dla przedsiębiorców 2006

fot. mat. prasowe

Kwalifikacje pracowników w zakresie obsługi klienta. Kwalifikacje pracowników w zakresie obsługi klienta.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: