Na kryzys reputacji firmy lepiej się przygotować
2020-01-24 11:58
O tym, że reputacja firmy wpływa na jej wyniki finansowe i stanowi parasol ochronny w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych, przekonanych jest już większość dyrektorów komunikacji (95 proc.). Ta świadomość powinna cieszyć, tym bardziej, że kryzysu reputacji na przestrzeni najbliższych dwóch 2-3 lat spodziewa się aż 44% z nich. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu reputacji 44% badanych uważa, że w najbliższych dwóch, trzech latach wystąpienie kryzysu reputacji jest prawdopodobne.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością
-
Samsung Galaxy Z Fold7 - premiera nowego składanego smartfona