eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyCustomer experience równie ważny jak sam produkt › Customer journeys (doświadczenia klientów w czasie współpracy z firmą) wciąż są niespójne i przypadk

Customer experience równie ważny jak sam produkt

2018-11-28 10:05

Współczesne firmy muszą zwracać szczególną uwagę na opinie, które ich klienci formułują, bazując na doświadczeniach i relacjach z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Customer journeys (doświadczenia klientów w czasie współpracy z firmą) wciąż są niespójne i przypadk Dla 63% badanych obsługa klienta nie jest tak prosta i szybka,
jakby tego oczekiwali.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: