Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
2016-10-31 10:56
Lokalne firmy z branży ślubnej wykorzystują popularność programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" telewizji TVN do promocji własnych marek w mediach społecznościowych. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, tylko za pośrednictwem internetu i serwisów społecznościowych o programie miało szansę usłyszeć blisko 10 mln osób, a ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Instagram Piotra Nowakowskiego Ogromną popularność zdobyła także fotografia... kota, zamieszczona na Instagramie przez siatkarza Piotra Nowakowskiego.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?