Jak sprzedaż piwa "nakręca" rynek pracy
2016-05-30 11:28
Polacy coraz częściej stołują się poza domem. Z badania zrealizowanego na zlecenie Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego wynika, że co trzeci gość restauracji do posiłku zawsze lub niemal zawsze wybiera piwo, co czyni je najpopularniejszym alkoholem polskiej gastronomii. Popularność piwa powinna cieszyć nie tylko browarników ... Przejdź do artykułu ›
fot. Syda Productions - Fotolia.com
Sprzedaż piwa generuje 64 tys. miejsc pracy Piwo to jeden z trunków zdecydowanie preferowanych przez Polaków.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Samsung zaprezentował Galaxy Watch8 i Watch8 Classic - najcieńszy smartwatch Samsunga z AI Gemini
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy